Hmotnosť (kg) | 300 |
Šírka (mm) | 807 |
Priemer (mm) | 1823 |
Catalog No | 2272000 |
Disk (vonkajší priemer) | 32 |
Využitie | Kombajn |
Dezén | PHP1H |
Doporučený disk | DW25B DW27B |
PR/LI/SI | 172 A8 (172B) |
Rozmer | 800/65R32 (30,5R32) |
Statický polomer (mm) | 812 |
Valivý obvod (mm) | 5379 |
Traktorové pneumatiky Pirelli PHP™ , sa radia do segmentu prémiových pneumatík pre agro techniku.
Sú vyrábané inovatívnymi konštrukčnými technikami na optimalizáciu behúňa, materiálov a štruktúr pneumatík s cieľom čo najlepšie uspokojiť potreby moderných európskych poľnohospodárov.
ÚSPORA PALIVA
V ťažkých pracovných podmienkach dosahujú pneumatiky Pirelli PHP™ vysokú úroveň trakcie vďaka optimalizovanému dizajnu zubov dezénu, inovatívnemu ramenu dezénu (patent PIRELLI) a tiež vďaka konštrukcii kostry pneumatík. Samočistiace schopnosti pneumatík série PHP™ sú vynikajúce a dobrý záber spolu s nižším valivým odporom umožňuje výrazné šetrenie paliva.
ŽIVOTNOSŤ
Špecifický dizajn a geometria záberových zubov dezénu, spolu s novou generáciou zmesí, poskytujú pneumatikám Pirelli PHP™ vynikajúci výkon z hľadiska dlhej životnosti a pravidelnosti opotrebenia, čo významne prispieva k zníženiu prevádzkových nákladov.
NÍZKE ZHUTNENIE PÔDY
Skutočne široký rozmer stopy zabezpečuje menší tlak na pôdu a flexibilita kostry plášťa poskytuje dobré tlmenie vertikálnych síl, čo pomáha zabezpečiť menšie zhutňovanie pôdy a maximálny pôdny výnos.
BEZPEČNOSŤ A KOMFORT PRE VODIČA
Profil a konštrukcia bočných stien boli navrhnuté tak, aby čo najlepšie vyvážili zvislú a bočnú tuhosť. Vďaka najpokročilejším CAD systémom bol dôkladne analyzovaný tvar stopy, kontaktná tlaková mapa a napätie / namáhanie na zuboch dezénu, čo umožnilo modelovanie najlepšieho dezénu z hľadiska obsluhy a komfortu.
PRENOS SILY
Keďže pneumatiky Pirelli PHP ™ sú vyrobený tak, aby vyhovovali najťažším traktorom, bola geometria kostry plášťa a pätky navrhnutá pre dokonalý prenos krútiaceho momentu, čím sa zabránilo prekĺznutiu na ráfiku a zabezpečila sa ľahká montáž na ráfik
Dovolené zaťaženie | ||||||||||
Tlak | ||||||||||
psi | 10 | 12 | 15 | 17 | 20 | 23 | 26 | 29 | 32 | 35 |
bar | 0,7 | 0,8 | 1 | 1,2 | 1,4 | 1,6 | 1,8 | 2 | 2,2 | 2,4 |
km/h | Zaťaženie pneumatiky (Kg) | |||||||||
50 | 3100 | 3450 | 4000 | 4000 | 4375 | 4875 | 5450 | 5600 | 5800 | 6150 |
40 | 3100 | 3450 | 4000 | 4375 | 4875 | 5450 | 5600 | 5800 | 6150 | 6300 |
30 | 3320 | 3695 | 4280 | 4685 | 5220 | 5835 | 5995 | 6210 | 6585 | 6745 |
10LT | 4185 | 4660 | 5400 | 5910 | 6585 | 7360 | 7560 | 7830 | 8305 | 8505 |
10HT | 3320 | 3695 | 4280 | 4685 | 5220 | 5835 | 5995 | 6210 | 6585 | 6745 |
Pri zvýšenom používaní v cestnej preprave pri rýchlostiach 40km/h a viac, je potrebné zvýšiť tlak o 0,4 bar. | ||||||||||
10L= T: max rýchlosť 10km/h, bez silného častého zatáčania | ||||||||||
10H= T: max rýchlosť 10km/h v poli s použitím vysokého hnacieho výkonu | ||||||||||