Hmotnosť (kg) | 176 |
Šírka (mm) | 612 |
Priemer (mm) | 1658 |
Catalog No | 2653200 |
Disk (vonkajší priemer) | 34 |
Využitie | Traktor |
Dezén | PHP65 |
Doporučený disk | DW20B W18L |
PR/LI/SI | 157D |
Rozmer | 600/65R34 (18,4R34) |
Statický polomer (mm) | 751 |
Valivý obvod (mm) | 4978 |
Traktorové pneumatiky Pirelli PHP™ , sa radia do segmentu prémiových pneumatík pre agro techniku.
Sú vyrábané inovatívnymi konštrukčnými technikami na optimalizáciu behúňa, materiálov a štruktúr pneumatík s cieľom čo najlepšie uspokojiť potreby moderných európskych poľnohospodárov.
ÚSPORA PALIVA
V ťažkých pracovných podmienkach dosahujú pneumatiky Pirelli PHP™ vysokú úroveň trakcie vďaka optimalizovanému dizajnu zubov dezénu, inovatívnemu ramenu dezénu (patent PIRELLI) a tiež vďaka konštrukcii kostry pneumatík. Samočistiace schopnosti pneumatík série PHP™ sú vynikajúce a dobrý záber spolu s nižším valivým odporom umožňuje výrazné šetrenie paliva.
ŽIVOTNOSŤ
Špecifický dizajn a geometria záberových zubov dezénu, spolu s novou generáciou zmesí, poskytujú pneumatikám Pirelli PHP™ vynikajúci výkon z hľadiska dlhej životnosti a pravidelnosti opotrebenia, čo významne prispieva k zníženiu prevádzkových nákladov.
NÍZKE ZHUTNENIE PÔDY
Skutočne široký rozmer stopy zabezpečuje menší tlak na pôdu a flexibilita kostry plášťa poskytuje dobré tlmenie vertikálnych síl, čo pomáha zabezpečiť menšie zhutňovanie pôdy a maximálny pôdny výnos.
BEZPEČNOSŤ A KOMFORT PRE VODIČA
Profil a konštrukcia bočných stien boli navrhnuté tak, aby čo najlepšie vyvážili zvislú a bočnú tuhosť. Vďaka najpokročilejším CAD systémom bol dôkladne analyzovaný tvar stopy, kontaktná tlaková mapa a napätie / namáhanie na zuboch dezénu, čo umožnilo modelovanie najlepšieho dezénu z hľadiska obsluhy a komfortu.
PRENOS SILY
Keďže pneumatiky Pirelli PHP ™ sú vyrobený tak, aby vyhovovali najťažším traktorom, bola geometria kostry plášťa a pätky navrhnutá pre dokonalý prenos krútiaceho momentu, čím sa zabránilo prekĺznutiu na ráfiku a zabezpečila sa ľahká montáž na ráfik
Dovolené zaťaženie | ||||||||||
Tlak | ||||||||||
psi | 10 | 12 | 15 | 17 | 20 | 23 | 26 | 29 | 32 | 35 |
bar | 0,7 | 0,8 | 1 | 1,2 | 1,4 | 1,6 | 1,8 | 2 | 2,2 | 2,4 |
km/h | Zaťaženie pneumatiky (Kg) | |||||||||
65 | 1950 | 2240 | 2575 | 2900 | 3150 | 3450 | 3650 | 3875 | 4000 | 4125 |
50 | 2050 | 2355 | 2705 | 3045 | 3310 | 3625 | 3835 | 4070 | 4200 | 4335 |
40 | 2140 | 2455 | 2820 | 3180 | 3450 | 3780 | 4000 | 4245 | 4380 | 4520 |
30 | 2245 | 2580 | 2965 | 3335 | 3625 | 3970 | 4200 | 4460 | 4600 | 4745 |
10LT | 2635 | 3025 | 3480 | 3915 | 4255 | 4660 | 4930 | 5235 | 5400 | 5570 |
10HT | 2245 | 2580 | 2965 | 3335 | 3625 | 3970 | 4200 | 4460 | 4600 | 4745 |
Pri zvýšenom používaní v cestnej preprave pri rýchlostiach 40km/h a viac, je potrebné zvýšiť tlak o 0,4 bar. | ||||||||||
10L= T: max rýchlosť 10km/h, bez silného častého zatáčania | ||||||||||
10H= T: max rýchlosť 10km/h v poli s použitím vysokého hnacieho výkonu |